top of page

Jak pomóc dziecku

wybrać najlepszą drogę edukacyjną
i zawodową w przyszłości

Czy praca może być dla człowieka przyjemnością? Może!

Muszą być przy tym spełnione jedynie pewne warunki -

* Kiedy praca jest jednocześnie naszą pasją,

* Wiąże się z naszymi zainteresowaniami,

* Kiedy otaczamy się przyjaznymi ludźmi,

* Kiedy dobrze się czujemy w tym co robimy,

* Mamy dobre warunki pracy,

* Kiedy nasza praca jest doceniania

=każdy dzień staje się wyczekiwanym wyzwaniem!

Jednocześnie wykonywana praca musi być dostosowana do osobowości, temperamentu i sposobu postrzegania świata. Osoba charakteryzująca się cholerycznym temperamentem, prawdopodobnie nie będzie sobie radzić w monotonnej pracy za biurkiem, natomiast osoba typu melancholijnego, bądź flegmatycznego będzie miała problemy z pracą wymagającą wystąpień publicznych, szybkich decyzji, improwizacji czy negocjacji.

Celem naszego programu jest uświadomienie Dziecku i Rodzicom jaki typ układu nerwowego posiada dziecko, co z niego wynika i jak można go wykorzystać w planowaniu przyszłości edukacyjnej i zawodowej.
Aktualny rynek pracy gwałtownie się zmienia, inne jest też zapotrzebowanie na określone kompetencje i zasoby. Jesteśmy po to, by ułatwić Dziecku rozwijanie jego naturalnego potencjału i tym samym przygotować się do podjęcia świadomej decyzji o swojej przyszłości.

System edukacyjny w Polsce z jednej strony bardzo ogranicza (szkoła podstawowa, gimnazjum), ale i daje wiele możliwości rozwoju (bogata oferta studiów, szkoleń, studiów podyplomowych).
Jak odnaleźć się w gąszczu informacji, kolorowych bannerów, chwytliwych sloganów? Jak wybrać najlepszą ścieżkę dla siebie tak, żeby poradzić sobie z wymaganiami w szkole, na studiach i żeby jednocześnie dawało możliwości pracy w przyszłości.

Aktualnie coraz częściej jest w szkole doradca zawodowy, jednak z naszych obserwacji wynika, że doradztwo

w szkołach nie jest kompletne. Pokazanie dziecku bowiem jakie wyniki otrzymało w testach zainteresowań to dopiero 1/4 pracy! Nasz program kwestie planowania swojej przyszłości porusza wieloaspektowo i komplementarnie. Oprócz wskazania zainteresowań skupiamy się na wrodzonych predyspozycjach, typie układu nerwowego, osobowości, ale również na przełożeniu tego na aktualną sytuację na rynku pracy (jak wykorzystać potencjał dziecka, by w przyszłości mogło osiągnąć sukces)

bottom of page